Groepsles

Een (twee)wekelijkse les met andere sportieve kids! Sport, spel en… plezier!

Stages

Waarom één keer per week trainen als je vijf dagen na elkaar plezier kan maken?

Privéles

Techniek bijschaven of graag één op één keihard trainen? Dan is privéles wat je zoekt!

Groepsles

Voor onze (twee)wekelijkse groepslessen werken we met het kidstennis-principe van Tennis Vlaanderen. Tijdens de lessen ontdekken kinderen het tactische aspect van tennis in een leuke en ondersteunende groepsomgeving. Benieuwd? Ook een enkele proefles behoort tot de mogelijkheden!

Stages

Een stage is dé uitgelezen kans om bepaalde vaardigheden te verbeteren onder begeleiding van ervaren coaches en tegelijkertijd van leuke activiteiten op en naast de baan te genieten. Een vakantieweek vol plezier en veel nieuwe vriendjes! Voor kinderen van 4 tot 14 jaar. Opgelet: zorg dat je zeker de juiste stageweek aanvinkt op de website van Tennis Vlaanderen.

Privéles

Tijdens individuele lesmomenten kunnen kids technische én tactische aspecten, gebaseerd op hun kennis en ervaring, leren en verbeteren. Alle lessen zijn afgestemd op persoonlijke vaardigheden en streefdoelen.